.

.

piątek, 6 czerwca 2014

6. Przykra niespodzianka

 Gdy to zrozumiałam w myślach powiedziałam o K*rwa przespałam się z Stylesem.
Poszłam się ubrac do łazienki gdy wyszłam Harry stał już ubrany mówiac 
-muszę jechac Paul (menadżer ) wzywa
- ok.- odpowiedziałam 
-Pa pocałował mnie w polik i wyszedł
Paa pomyślałam 
Poszłam do kuchni zrobiłam sobie śniadanie. Południe mi minęło szybko. Włączyłam laptopa i weszłam na portale plotkarskie to co tam zobaczyłam przeszło moje najśmielsze oczekiwania.
Otworzyłam tą notatke na początku pisało: "Jak tylko Harry wyszedł z domu Julii udał się do Sary. Widziano ich uśmiechniętych przytulonych do siebie czyżby sławny członek zespołu leciał na dwa fronty i zdradzał śliczna Julię?! Więcej w następnym reportażu."
Po przeczytaniu tego rozpłakałam się jak dziecko. Gdy trochę ochłonęłam postanowiłam pogadac z Panem Stylesem. Gdy wyszłam z domu okrązyli mnie reporterzy z pytaniami "Co zrobisz z tym, ze Harry cię zdradza" Lub "Jakie są twoje stosunki z Harrym po zobaczeniu tych zdjęc i co zamierzasz zrobic?" Ja się tylko  gorzko uśmiechnęłam i powiedziałam że to napewno nie porozumienie nie wiezyłam że Harry mógł mi coś takiego zrobic... Gdy sie wyrwałam z szponów zachłannych reporterów poszłam szybko do Harrego
_______________________________________________________________________________________
Sorry że tak dawno nie pisałam ale nie miałam czasu a ten rozdzial krótki bo źle się czuję 1kom=7 rozdzał 

1 komentarz: