.

.

poniedziałek, 9 czerwca 2014

8. Nowy przyjaciel

Zniknął w tłumie i po paru minutach wrócił z wielkim bukietem kwiatów uklękną przede mną i powiedział:
-Julia Czy będziesz ze mną chodzic?
-Harry nie musiałeś.... Znaczy tak! 
Rzuciłam mu się na szyję. Nie zauważyłam kiedy ludzie krążyli nas dopiero się zorientowałam kiedy zgodziłam się bo ludzie obsypali nas brawami .
Miałam łzy w oczach. To był mój pierwszy chłopak! (wiem że to dziwne ale nigdy nikt mnie nie chciał) Po wspaniałym dniu z Harry'm wracałam do domu pieszo bo Harry musiał jechac do rodziny. Głowę miałam w chmurach przez co wpadłam na jakiegoś chłopaka.
- O Boże. Przepraszam! Powinnam uważac- Powiedziałam
- Nie to ja przepraszam- odpowiedział nie znajomy- Jestem Louis a ty?
-Julia- powiedziałam i uśmiechnęłam się
- Może się jeszcze spotkamy?-
- Z miłą chęcią 
- Ja muszę iśc podasz mi swój numer? -Zapytal
- {podaje numer} Proszę
- Dzięki. Pa
-Hej 
Doszłam do domu. Włączyłam telewizor a w wiadomościach:
Młody i utalentowany członek boysbandu Harry Styles był widziany dzisiaj w galerii jak prosił Julię o utworzenie związku. Julia sie zgodziła a co z Sarą? Więcej w reportażu o 19.
-O kurwa ! Oni to kamerowali teraz będę jeszcze bardzie dręczona 
Gdy spojrzałam na telefon była tam nieodebrana koperta. Otworzyłam ją.
"Hej to ja Luis pamiętasz? zderzyliśmy sie na ulicy ;) Odpisz szybko <3"
Odpisałam;
" Hai . Tak pamiętam ;) Miło że napisałeś :*"
Pisałam jeszcze z Lou aż sobie uświadomiłam że jest 22 i trzeba iśc spac by jutro poszukac pracy.
______________________________________________________________
Hah i jak dziekuję tej jednej osobie <3 wspaniała jesteś :3

1 komentarz: