.

.

piątek, 6 czerwca 2014

7. Wytłumaczenia

Gdy sie wyrwałam z szponów zachłannych reporterów poszłam szybko do Harrego.
Zapukałam do drzwi. 
-O hej Jula- Otworzył drzwi i powiedział- Przepraszam ja ci wszystko wytłumaczę!
-No czekam- Powiedziałam
-Bo to pomysł Paula bo ściągnąc fanów! Ale wynagrodzę ci to i pójdziemy do galerii '
-No dobra
Podczas drogi Harry tłumaczył wszystko dokładnie
Przy galerii spotkałam mojego dawnego przyjaciela Logana z zespołu BTR
Rzuciłam się mu na ramiona i powiedziałam
- Logan jak ja ciebie dawno nie widziałam! Tęskniłam 
- Jula ja za tobą też!
-Ekchem- Chrząkną Harry- Witam- Powiedział zazdrosny
-AAA tak Harry to jest Logan kolega ze szkoły. Logan to jest Harry mój niedawno poznany kolega
-Miło mi - Powiedział szybko Logan i zwrócił się do mnie- O Jula jak jak tęskniłem- Pocałował mnie w polik
-Ja za tobą też <3 
-A ja to co?!- Wrzasną Harry!
-Sorry Logan ja muszę iśc- Spisałam mu mój nr telefonu i podeszłam do  Harrego - To idziemy?
-Wreszcie!!!!
Jak odeszliśmy spytałam go
- Harry co ci się do Cholery stało?!
- Widze cie z jakimś obcym facetem jak się całujecie a do tego ja jestem "kolegom"?!
- A co ja miałam powiedziec jak widziałam cię na zdj z całującą się dziewczyną?! A poza tym nie jesteśmy oficjalną parą....
-My nie jesteśmy parą?!- Wrzasna Harry- Czekaj!
-Harry...?
Zniknął w tłumie i po paru minutach wrócił z wielkim bukietem kwiatów uklękną przede mną i powiedział:
-Julia Czy będziesz ze mną chodzic?
-Harry nie musiałeś.... Znaczy tak! 
_______________________________________________________________________
I prosze jest ;p jak dalej 1 kom= następny rozdział

1 komentarz: